En vecka med Merdrivkraft.se 2010-10-03 - 18:50:08


Nu sitter vi här denna gråa trista söndag! Men vad gör det när det är vilodag, man känner ju hur kroppen växer när den får vila. Imorgon börjar en riktigt bra ny träningsvecka, både jag och Johan har ändrat våra schema så vi får se hur detta kommer gå men jag tror på framgång! Jag kommer skriva ner mitt nya träningsschema nästa vecka och ge en snabb utvärdering till varför det ser ut som de gör.

Just nu har en ruskigt nice kvällsmat i ungen, som skulle passa vilken idrottare som helst.

Sprängd kyckling, fylld med kökets godsaker.



ej tillagad

Om denna rätt blir god så kommer recept upp i början av veckan.

Som ni ser har även den nya designen börjat formas på sidan, det är lite små knas här och var som ni får ha överseende med tillsvidare. Men den kommer bli riktigt bra när allt är klart! Det är en gammal gymnasiekompis till mig som hjälper oss med designen, mycket tacksamma för detta. Tack Robban! Kommentera gärna designen och förbättringar om det behövs!

Ni som är nya och läser detta inlägget kommer här under få en genomgång av veckans mest uppmärksammande inlägg:

Kroppens byggstenar - En lättläst introduktion till en av de viktigaste sakerna vi behöver - protein.
Ett hälsosammare jag - tips 2 - Tips 2 av denna återkommande hjälp för att alla ska kunna leva lyckligare och uppnå sina mål inom träning. Ett måste för en person som tänker på sin hälsa.
Veckans profil - Denna veckan har vi också infört veckans profil, som ni kan se till vänster på sidan. Här hyllar vi alla folk som har något starkt dom driver för.
Träningsvärk - härligt men ont - En ganska ingående artikel om vad träningsvärk är och vad man kan göra för att slippa den.
Veckans muskel - Rattarna - En återkommande serie om musklerna i kroppen. Denna veckan handlade om våra kära bröst och jag är säker på att du kommer gilla serien.

Stay sweet!


1 kommentarer




Kommentarer


Postat av: liindblaads

ahh där ser man :)

va nice :D

2010-10-03 - 21:00:48


URL: http://liindblaads.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin