Dagens kalori 2010-11-27 - 11:43:18



100 % fullkorns Pasta

Jag gillar själv inte äta så mycket kolhydrater och jag drar mig helst från att göra det. Men jag gillar det, det är sjukt gott. Men då inte snabbpasta utan rediga grejer. Jag väljer att ha 100 gram som portion, för att jag hade detta förr, plus att det blir enklast så.

Vikt per portion: 100 gram
Kalorier per portion/100 gram: ~300 kcal

Hur mycket kalorier pastan innehåller beror lite typ av pasta, märke etc etc! Men många som kör pasta och inte har fullkornsalternativet så rekommenderar jag att gå över till detta. Ni kommer bli både mer mätta och må bättre.




0 kommentarer




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin