En vecka med Merdrivkraft.se 2010-10-24 - 20:07:45



En nu vecka går till ända och om ni har gjort allt rätt efter våra inlägg borde ni nu känna er sjukt hälsosamma! Jag känner mig hälsosam! Johan känner sig Hälsosam.

Någon som känner sig riktigt hälsosam är denna veckans profil som ni fått bekanta er med. Jakob, Som jag förstår det så köttar han fortfarande på med sina armhävningar och som ni vet, vill ni vara veckans profil får ni ta och kommentera något inlägg och berätta varför ni vill vara det, vad ni gör som är så motiverande för andra att höra, etc. Nästa veckas Veckans profil är redan utsedd och imorgon får ni se vem! Spännande va?

Något annat som kan göra er hälsosamma är vår återkommande serie Ett hälsosammare jag - Tips 5 och denna veckan är det fokus på fibrer! Varför man skall äta dem och vad man kan äta.

Ni har fått en guide till hur man kan få bättre vader i inlägget Veckans muskel - Vaderna. Läs det och imponera!

Om ni har svårt att hitta motivation till att dra er till gymmet eller ut och röra på er kanske följade inlägg kan göra så ni hittar drivkraften. Därför borde alla träna.

Nästa vecka kommer det såklart bjudas på mer nyttiga inlägg så stanna kvar, lägg merdrivkraft.se som er startsida!

Stay Alive



2 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Mariam

Sv. jorå helt ok!

Ikväll händer inge för mig!

Själv? :)

2010-10-24 - 20:21:46


URL: http://mariamdelyx.blogg.se/



Postat av: Maj

Haha! :-) Faktiskt så kan jag laga ganska god mat , bara om jag vill. :-) Det blev potatisgratäng och Rostbiff med sallad. Inte dåligt.



Nästa gång vill jag göra klyftpotatis! ^^, Vi odlar egen potatis så vi har mycket kolhydrater hemma. Haha! Eller vi odlar också egen lök, ärtor, morötter, sallad, dill, etc. JOrdgubbar!!! ^^; När jag blir "stor" ska jag ha ett eget växthus, ska odla vindruvor! :D



Inte så svårt att laga mat, om man bara har en receptbok! och lite känsla för kreativitet!

2010-10-25 - 07:10:38


URL: http://majjohansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin