En vecka med Merdrivkraft.se! 2010-11-08 - 00:00:53



Godkväll! Sitter här i kvällsmörkret och tänkte bara berätta att en vecka har gått till ända! Jag(Martin) kom nyss hem från StorRobin och StorHenke, har tittat på EMA och amerikansk fotboll. Riktigt manlig sport.

Denna veckan har gått riktigt bra träningsmässigt för mig ialllafall, Johan har det gått lite sämre för tack vare axlarna. Jag har kört mitt schema som jag skrivit ner innan, har ni missat det så läs HÄR.

Hoppas de flesta ligger och sover nu så ni får massa energi till en ny träningsvecka, själv har jag lite sovmorgon imon vilket gör att jag kan sitta och uppdatera här och svara på kommentarer! Men jag hoppas även ni sover för att ni ska upp och träna med er nya träningspartner som jag har skrivit om denna veckan. En träningspartner kan bokstavlig talat förändra ert liv! Har ni missat inlägget, var vänlig klicka här - Ett hälsosammare jag - Tips 7 -.

Andra viktiga episoder denna veckan har varit Veckans muskel - Axlarna. Där jag skrivit kortfattat om axelträning, Hur man bygger de största axlarna av alla sina kompisar!

Glöm inte heller att titta in på Merdrivkraft.se rekommenderar. Jag kan säga att jag åt majskrokar igår! Blandade lite kesella med tacokrydda och doppade de läckra krokarna! Rekommenderar!

Girighet är något negativt i vanlig mening, men jag har försökt förklara utifrån mig själv, i ren träningsanda,  hur girighet kan vara något bra i En av de sju dödssynderna - Girighet.


Ha en bra natt!

Stay Rested


2 kommentarer




Kommentarer


Postat av: liindblaads

aj da ! där ser man ! men du tränar på :P

jaa den rullar på som den ska :)

2010-11-08 - 17:23:39


URL: http://liindblaads.se



Postat av: Märy, mamma till Leo <3

hahah, majskrokar gillar Leo att käka ;)

2010-11-16 - 17:33:16


URL: http://marythemamster.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin