En vecka med Merdrivkraft.se 2010-11-14 - 16:02:11






Som ni läste igår var jag bjuden på middag hos min mamma och det var riktigt trevligt och maten var grymt god! Lite bilder från maten som skulle vara Gås men mamma valde anka istället för att piffa upp det ! Anka är en gansk fetfågel så det var en jäkla tur att jag hade ett sjuhelvetes benpass innan middagen.
Benpasset bestod som skrivet innan av knäböj, benpress, benspark bak och fram samt vadpress. Och jag känner av det i benen idag, till min stora glädje!




 

Gamla kompisen sen 15 år tillbaka och gympolare Mattias hämtade upp mig hos min mamma och vi begav oss hem för att chilla med lite film med Johan. Filmen var The blind side. Jag hade fördomar om filmen, men det var bra.

 

 

Hoppas ni inte har missat veckans muskel denna veckan. Klicka gärna in och läs. Läs gärna tankarna om hur det ska vara på gymmet, om det ska vara lätt eller svårt att träna, Lätt på gymmet. Tips för bröstträning samt bilder från träning om någon är intresserad, KLicka här.

 

Stay home!



4 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Amanda

Svar: Ostar innehåller bra fett och är så jävla gott, haha.. Japp, den har varit lugn och skön! Hur har din varit?

2010-11-14 - 17:06:01


URL: http://amnnda.blogg.se/



Postat av: Mariam

Vill du delta i "Dagens blogg"?

Kolla in min blogg då! :)



Kramkram



Btw du la ut bilder på dig själv såg jag! ;)

2010-11-14 - 19:57:59


URL: http://mariamdelyx.blogg.se/



Postat av: juliaericson

i fredags va jag sjuk, i lördags festade jag, idag så har jag festat (imorse) sen har jag bara chillat. själv? :D

2010-11-14 - 20:48:08


URL: http://saviourtonight.blogg.se/



Postat av: guevacci

en bit ;) jajamen! åh fyfan va gott me kyckling :D

2010-11-14 - 21:38:28


URL: http://guevacci.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin