Lätt på gymmet 2010-11-11 - 20:33:10

Armpass idag, det är ju torsdag och snart helg. Jag verkligen älskar köra biceps då detta är en av mina sämsta muskler och måste bygga mer av denna otroligt grymma muskel!




Jag har hört från flera att "uhh det var lätt på gymmet idag" "idag var det lätt på gymmet, måste kanske höja nästa gång". Det ska aldrig kännas lätt på gymmet. Ni ska vara där för att ni strävar efter något. Är ni där för att ta de lugnt och ha det lätt, kan ni lika bra gå ut på en slö promenad med två, tre armhävningar efteråt.

Ni förstår principen och visst finns det säkert några som tänker att "jag underhåller ju bara kroppen, det ska inte vara jobbigt". Fine, men då utvecklar ni inte kroppen, bara bibehåller. Nu säger jag inte ni ska träna tills ni spyr varje dag. Känn efter vad din kropp säger.

Stay rough


5 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Jessica Schön

Jag brukar variera, antingen löpband eller crosstrainern, men föredrar crosstrainer! :)



Sant det du säger, jag ser många på gymmet som inte ser ett dugg varken ansträngda eller svettiga ut, bra nog bortkastad tid enligt mig!

2010-11-11 - 20:44:58


URL: http://salongjessica.blogg.se/



Postat av: Filippa

hur har det gått för johan, vad sa sjukgymnasten/läkaren om inflammationen?

2010-11-11 - 22:10:32

Postat av: Johanna

Haha, jadu.. Inte så bra faktiskt :) Folk klagar på att den ligger tydligen väldigt långt till höger. För mig ligger den mitt i fast inläggen ligger lite för långt till vänster. konstigt!

2010-11-11 - 22:43:42


URL: http://johannaaolsen.blogg.se/



Postat av: juliaericson

ojojoj, de börjar gå bättre för er! :)

2010-11-12 - 04:12:10


URL: http://saviourtonight.blogg.se/



Postat av: juliaericson

era muskler, ser bra ut grabbar! :D

2010-11-12 - 12:57:42


URL: http://saviourtonight.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin