En vecka med Merdrivkraft.se 2010-10-31 - 13:07:32



Så har denna Vecka gått till ända, Men innan sammanfattningen av denna veckan kommer skall jag bara berätta om gårdagens bravader!

Sushilunchen med pappa var riktigt nice och det var ju första gången han åt sushi och han gilla det skarpt! Som sagt så blir bara sushi godare och godare så nästa gång han smakar det är det ännu bättre! Efter sushin gick jag o johan runt och köpade lite, men hittade direkt speciellt.

Träningspass igår blev det för mig igår, lite axelträning med matte! Medan johan hade vilodag. På kvällen stack vi iväg till bunkeflodstrand med ett par kamrater för att ha lite chill hemmafest! Trevligt!

Denna veckan har ni fått veta lite mer om hur man tränar en av mina favoritmuskler, triceps i Veckans muskel-Triceps. Muskeln som gör att din arm sticker ut från mängden! Vi har även rekommenderat Smartshaken i Merdrivkraft.se rekommenderar och vi har fått flera kommentarer om produkten och en har redan införskattat sig denna underbara produkt!

Ni har fått möta Veckans profil - Carina. Som nog är en av de driftigaste profilerna som vi haft och vi här på merdrivkraft.se önskar henne lycka till i alla hennes framtida mål. Och på tal om mål, ni har väl inte missat Ett hälsosammare jag - tips 6. Vikten av att planera sin träning har en oehört stor vikt i strävan för att lyckas.

Se nu till att vila upp er idag, som jag ska göra, för imorgon börjar en ny träningsvecka och nya mål!

Stay positive




3 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Johanna

Tackar :) Okej, vad bra då. Låter som att kvällen sluta riktigt bra! Jag har haft det riktigt bra faktiskt. Kom hem när klockan var 4 så det blev en sen kväll med det gjorde inte mig nånting :)

2010-10-31 - 14:41:54


URL: http://johannaaolsen.blogg.se/



Postat av: Z A N D R A :)

sv: haha okej :p

den har väl varit bra, dindå? :D

2010-10-31 - 16:27:48


URL: http://decevven.blogg.se/



Postat av: Mariam

Sv. För att jag ska byta dansskola..

O det är ju terminvis satt nästa termin börjar

någonstans i januari!

2010-11-01 - 14:19:25


URL: http://mariamdelyx.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin