Ett hälsosammare jag - Tips 6 2010-10-27 - 20:24:09



Hur långt har ni kommit genom att läsa och tillämpa ett hälsosammare jags tips? Har ni insett hur onyttiga ni är?
Att sätta upp mål och ha något att sträva efter har vi redan gått igenom men vi ska bygga vidare på detta målet.

Hur gör man för att uppnå ett mål? Man planerar. Vad ska jag ta mig till, och hur. Idag skall vi titta på vikten att planera ditt träningsprogram. Genom att planera ditt träningsprogram, vecka till vecka, får du struktur och rutin att komma närmare ditt mål.

Om du jämför med när du sitter och pluggar, då har du en plan, vad ska jag lära, till när? Samma fördelar ger ett träningsschema dig. Du vet exakt vad du ska göra när du kommer till gymmet, du lär dig då effektivitera din gymtid och har tid för annat. Du kan planera de muskler som du vill prioitera och slipper stapla runt på gymmet och inte riktigt kunna bestämma sig för vilken övning du ska utföra.

Planera ditt träningsprogram, effektivisera, uppnå ditt mål, bli lycklig.

Har ni missat de föregående tipset? Klicka här

Stay organized





2 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Mariam

Sv. haha jadu det vet jag inte.

Men inte sämst oaf tro! :p

2010-10-27 - 23:00:24


URL: http://mariamdelyx.blogg.se/



Postat av: Maj

sådant är ju faktiskt bra, att planera, väldigt viktigt! :-) Många underskattar det typ.



Ja till veckan, jag har gjort ganska mkt denna vecka. Jobbar tre fulla dagar, sedan tränat barn varje kväll, samt försökt tränat själv. Har även gjort klart engelska kursen som jag har läst upp. =) dudå ?

2010-10-28 - 09:55:51


URL: http://majjohansson.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin