Fredag Fredag Fredag 2010-10-08 - 09:13:08

Godmorgon läsarna!

Jag gjorde något dumt igår, jag tränar fast jag sa att jag inte skulle. Det blev det Martins välkända armpass. Mer om det passet kommer komma upp, och flera stycken har faktiskt frågat om de nya träningsschemat, det kommer!

Idag blir det såklart gym igen, men först lite härlig sushilunch med boysen i stan! Det är ju bara fredag en gång i veckan, max två. Därför blir det lite lunch med grabbarna på sushistället.
Tänkte faktiskt visa vad vi gjorde igår:

Där ser ni mig, Martin Ramsay, laga de underbara köttbitarna.

Ser ni någon skillnad på köket från bilden i detta INLÄGGET? Hoppas verkligen det. Sedan blev det en riktigt stor och grym kvällsmat och recept kommer definitivt läggas ut senare.

Vill bara säga förlåt till Party-Ola för det jag skrev igår, att han är gay. Han är inte Gay. Han blev så jävla tjurig när jag skrev det!

Party-Ola <3 in My heart

Stay Tuned!

2 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Anonym

party-ola 4-eva!

2010-10-08 - 09:50:30

Postat av: H

Jää FF idag!!

2010-10-08 - 10:05:55


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin