Det som inte dödar, det härdar 2010-09-20 - 21:42:06


Finns två ord som kan beskriva helgens händelser, HELT CRAZY *gbg dialekt*. Ni som vet vem vilka vi är, kul att vi kan roa någon! Vi tittar på dig Buss-Ola! För er som inte vet vem Buss-Ola är ett Per-Gessle fan från Halmstad,shalalalalala...

Vem har inte gjort något idiotisk någon gång? Om ni inte följer bloggen varje dag så är iallafall det jävligt idiotiskt.

Jag kan säga att hade jag och Johan följt de tankar som poppade upp i huvudet fredagseftermiddag, hade jag inte suttit här med 6 stygn i hakan och Johan hade haft mindre huvudvärk och mer plånbok och mer cykel.


Men jag är glad ändå, när såret har läkt har jag ett nytt ärr i ansiktet och alla vet att tjejer tycker om härdade män. Där deras livshistoria står skrivet i ansiktet! Men för att skippa småpratet och komma in på det vi gör bäst - träningen, lägger vi ärr och bortkastade cyklar åt historien.

För att få ut något av denna helgen vill vi poängtera att alltid följa rådet - lita alltid på den första tanken. Den tanken som kommer upp först i huvudet är den man alltid ska följa. Ta träningen tex, om man känner att kroppen är sliten och du tvivlar på hurvida du ska till gymmet eller inte, lita på dig själv och stanna hemma, så kan skador undvikas.. (Johan). Skit nu inte i gymmet bara för du är lat, för då blir du inte ens hälften så bitiga som oss.


Men även bitiga killar som mig och Johan måste ha lite lugn och ro i veckorna och vad passar bättre än munkar och stora killar.



Varken jag eller Johan kommer träna på några dagar nu, vilket suger stenhårt men don't worry...


We'll be back!



1 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Bokaj Nosseklof

Asssoooo. Jag ba': Feeet blog. Sen typ jag ba börja träna en gång. På en dag assoo jag ba fick feeetaste armarna. Sen tatta' ja fetaste protein-shaken- BoooM! Mina armar blev som Bamse efter dunderhånung.



//blood killers äger

2010-09-20 - 22:12:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin