Today is the day! 2010-09-27 - 11:00:51




Idag kommer vi igång igen! Idag kommer det bli ordning på torpet! Inte längre skall johan springa runt och vara rastlös som ett litet barn för att han inte fått träna och jag kan äntligen börja äta mer igen, fan va jag har längtat! Har legat på mindre dagsintag av kalorier för att inte lägga på mig onödig massa.

Idag är det Ben-vader-mag-träning för mig medan Johan ska dra ett axelpass. Det kommer bli riktigt bra pass och hela veckan har varit en enda lång väntan.

Dags att gå ner till tvätten och fixa resten innan skolan!

Stay sweet!


2 kommentarer




Kommentarer


Postat av: rock n roll mamma

härligt när man kommer igång med kost o träning för att hålla eller gå ner i vikt! jag kämpar just nu jag med..

2010-09-27 - 11:06:39


URL: http://emis.myshowroom.se



Postat av: annie

fin blogg, allt bra? ;D

2010-09-27 - 20:43:28


URL: http://aldrigannie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin