Presentation av oss 2010-09-17 - 16:00:21

Presentation av Martin med tindrande ögon!




Några månaders gammal bild! Ej seriöst ansiktsuttryck, såna seriösa bilder kommer senare!

Snabb fakta om Martin:
Ålder: 21, fyller 22 i dec.
Längd: 178 cm
Vikt: just nu ligger morgonvikten på 81 kg!
Mål: stor och vältrimmad samtidigt! Lägg märke till att jag inte har med stark!
Motto: Gör du det du alltid har gjort, får du det du alltid har fått.

Gick Teknikprogrammet på Polhemsskolan i Lund. Går nu på civilingenjörsutbildning väg- och vattenbyggnad på LTH och har precis börjat 3:an och trivs riktigt bra med valet av utbildning. Ni som sitter där och väntar på bilder där jag posar mer lättklätt får vänta ett tag till! Gymbilder skall troligen komma upp imorgon eller helgen!

Tack för mig och nu skall Johan sätta sig och skriva lite fakta om sig själv! Tjabba!

Presentation av Johan



Lite fakta om Johan:
Namn: Johan
Ålder: 20 år
Längd: 173 cm
Nuvarande morgonvikt: 72 kg
Motto: Den som tränar mest blir bäst

Studerar till civilingenjör 3:e året i Lund men gick gymnasiet i goa Göteborg. Förutom att sitta och plugga så jag att tränar jag ca 5 gånger i veckan. Gillar att se och göra nya saker och jag vill åtminstone ha varit i varje världsdel någon gång. Min största fördel men även nackdel är att jag kan bli sjukt inne i något och lägga massor av tid på det för att sedan göra något annat. Jag är glad men mitt humör påverkas tyvärr i stor grad av maten (Martin kan intyga).




0 kommentarer




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin