En av de sju dödssynderna - Frosseri 2010-09-26 - 10:09:06


Igår på willys när vi gick runt för att handla.. ni tror inte att jag var påväg att synda! Den lilla syndadjävulen på min högra axel hade antagligen supit bort ängeln för jag kände mig nästan hjälplös! Men jag klarade att stå emot hans dåliga inflytande! Istället köpte vi frysta hallon till kesellan.

Det är sån självdisciplin som gör att jag och Johan är lite bättre än de flesta! Ja jag låter bilderna tala sitt eget ord! Som man brukar säga ..En bild säger mer än 1000 ord. Akta er för syndadjävulen, den har vi nog alla känt på någongång.



Stay sweet

1 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Lotta

Det där känner jag igen! :)

2010-10-17 - 18:56:11


URL: http://laks.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin