Veckans profil - Noor 2010-10-04 - 08:14:45


Då var det än ny fräsch vecka full med utmaningar och äventyr. Tänkte ta tillfället att presentera den första kvinnliga "Veckans profil" som är Noor.



Detta är en tjej som radan har koll på kosten och sin träning vilket för henne blivit en livsstil. Hon är en tjej som är beredd att ge allt och låter inget stoppa henne. Här är det hård träning och inget tattande som gäller.

Noor tränar 5 gånger i veckan med allt från alpin-gympa till hård styrketräning och jogging turer. Många tjejer är rädda att dom skall bygga massa muskler så fort dom rör en hantel vilket vore ytterst konstigt eftersom tjejer har mycket mindre testo än killar. Detta har Noor förstått och jag kan lova er att många av er killar där ute inte har en chans mot henne.

Så för alla er där ute, lär av Noor för många sånna tjejer finns inte!

Stay Sweet


1 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Malin Sundin

hmm hur ska jag förklara infektionsastma.. men typ när du blir förkyld och så kan det bli allvarligt, vanligt att man kan få lunginflammation vilket tydligen är dödligt för en med infektionsastma. det är väl typ det, att man kan bli jätte sjuk då man alltid får jobbigare att andas vid förkylningar. dock har jag nästan alltid klarat mig från något allvarligare när jag har varit sjuk. är typ aldrig sjuk heller så det är skönt :)



hmm, hur skall denna banner se ut? det är svårt att svara på utan att veta hur den skall se ut :)

2010-10-04 - 10:55:25


URL: http://malinsundin.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin