Lördag morgon 2010-10-02 - 12:34:13

God morgon allihopa! Hoppas ni har vaknat och käkat er gröt för det har jag. Tänkte bara att jag skulle berätta lite kort om min träning (Johan). Som ni kanske förstått så tränar och äter jag och Martin lite olika under dagen.

Vad det gäller träningen så har vi olika scheman som vi själva satt ihop efter våra mål och prioriteringar. Jag har valt att dela upp min träning i olika block (perioder) då jag tränar lite olika. De senaste 4a veckorna har bestått av träning med lättare vikter och fler repetitioner (15 st) men nu på måndag går jag över till en period med ca 8 rep och tyngre tyngder. Längtar redan till måndag då jag skall kötta på gymet.


5 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Linaaa :)

Jag har liksom inte förstått förns nu att ni har en blogg :) Kulkul! FAN vad jag fick ont i hela kroppen när jag läste om tån btw :(

2010-10-02 - 13:23:52


URL: http://liinap.blogg.se/



Postat av: liindblaads.blogg.se

Hej allt bra idag ?



//liindblaads

2010-10-02 - 16:05:54


URL: http://liindblaads.blogg.se/



Postat av: emma och bea

★☆★Du kanske inte hade turen med dig när du tävlade om Neulash, men nu är det en ny tävling om FÄRGADE LINSER och det är 10 st vinnare!!!★☆★



Var gärna med och tävla, Emma och Bea ★

2010-10-02 - 17:18:46


URL: http://tjugotredje.blogg.se/



Postat av: Anonym

aj då ! gjort med tån då ?

joo de e fint här :D

2010-10-02 - 21:01:29

Postat av: simone

sv: Ellerhur :) Mjo, lite anna smått och gott, som pesto när man vill göra en smarrig sås - annars är det riktigt nice att mosa kokat ägg med tonfisk, en skvätt filmjölk, keso (och lite majonäs if u like) mosa runt - toppa med dill och häll i ett pitabröd. Yum! :D

2010-10-02 - 21:12:37


URL: http://fattybom.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin