Johan har flytt 2010-10-22 - 19:38:29

Johan har flytt norråt som den norrlänning han är ( Allt över skåne är norrland, eller hur?). Ensam hemma somjag är får jag ta för mig hur mycket som helst så jag har stått och gjort ungslungad fläskfilé.. såklart! riktigt god blev den!






När katten är borta dansar råttorna på bordet! och jag tror jag ska in och låna johans filt till filmen ikväll! Idag har det blivit ett rätt hårt benpass, blev inte så slut som jag ville och hittade inte riktigt motivationen men jag gjorde det bästa av situationen.  Hoppas ni har tränat något idag läsarna.

Vad hade ni tyckt om vi fixat upp ett "träningsplank" så alla läsare kan skriva ner vad de tränat just den dagen för att ge andra läsare motivation ?

2 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Maj

Det ser väldigt gott ut det där! :-)

Okej, hoppas man få se dig snart då. Det är ju rätt sexigt med muskler på killar, på tjejer med. Haha! :P

2010-10-22 - 21:59:44


URL: http://majjohansson.blogg.se/



Postat av: linn

ett träningsplank vore skitkul! "en mer brännande känsla" är en bra liknelse, det där med kontakt! Ryggen tycker jag har varit svårast att snacka med.. Vi behövde lära känna varandra en lång period först =)

2010-10-23 - 12:03:26


URL: http://drivkraften.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin