Fredagskväll! 2010-10-08 - 21:33:24

Nu sitter jag och Johan här och har tryckt i oss massa mat! fan riktigt nice med mat!

Det var ju sushidags med boysen! och här kommer lite bilder!



Vi ser ju ut att tycka om det så jävla mycket.....MEN bilden togs utan att vi fick posa, men sushi är fan sjukt nice!


Efter sushin sprang vi runt och kollade kläder och jackor, jag hittade en jacka jag fastande direkt för på scandinavian sportsmen.

 

Se..jag blev så chockad över hur bra det såg ut!




Vi har även hämtat ut lite nya kosttillskott! Blev att vi fick hem massa proteinpulver, vitaminer och smått och gott. Allt man behöver för att bli större!



5 kommentarer




Kommentarer


Postat av: O

Riktigt riktigt nice med privata bilder! Bra där killar ;)

2010-10-08 - 23:12:25

Postat av: katten

Till Martin min svenne banan



du e het jag vet

du är söt din jävla nöt

rolig men orolig

stopp!! sluta gilla pop

min knopp fy fan vilken jävla kropp

Fin är du min vitamin

ge mig ej den minen, för då får du ej fina minnen

slicka jag är din flicka

bit mig hårt jag är din sort

du är min och jag är din

hand i hand går vi i land

fan vad mjuk sand i detta land

puss och kram skum banan

vi ses en annan dag =)



Visst var den bra? jag kom på den helt nyss =) ja jag vet jag e skum som kommer hem efter jobb och skriver en knäpp dikt till dig :D

2010-10-09 - 04:43:24


URL: http://www.talisha.devote.se



Postat av: Amanda Rieem

nu blev jag sugen på suchi!!!!



ja det har tatt tid, haha men den är bara okej nu den blir snggare snart :p

2010-10-10 - 11:49:25


URL: http://rieem.com



Postat av: juliaericson

nice blogg! :)

2010-10-10 - 14:53:48


URL: http://saviourtonight.blogg.se/



Postat av: simone

Sköna foton! Får man fråga varför du väljer whey fx som inte är 100% protein? Eller du kanske vill ha med mer kolhydrater? :)

2010-10-10 - 18:02:14


URL: http://fattybom.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin