Förkylning! 2010-10-07 - 12:04:13


Sitter här och är förkyld för tredje dagen, kommer inte bli träning idag heller. Men fan om jag inte är friskt imon. Orkar inte att inte träna. Dom är förkylningarna som precis gör att man blir så sjuk att man inte vågar träna är så jävla irriterande. Jag brukar träna när jag är lite snuvig men när det går över till halsen tar jag det lugnt, men man måste känna efter i kroppen!

Igår blev det att Johan käkare lite räkor! Han är ju en del göteborgare så det förvånar mig inte ett dugg. Göteborgare kan aldrig komma ifrån att dom luktar fisk! Håll tummarna nu att jag är frisk för att träna imorgon!

Stay Strong!

0 kommentarer




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin