En ny era är här 2010-10-05 - 07:29:36


Skulle vilja lägga in ett snabbt inlägg såhär på morgonkvisten om hur min och Johans träning gick igår. Johans huvudsakliga förändring med hans träningsschema är att han dragit ner på repetitionerna för att kötta tunga tyngder med färre rep, sen har han även börjat trycka kreatin igen, mer om vad kreatin gör kommer antagligen denna veckan.

Och hur tyckte du att de gick Johan? "jo om jag vara ärlig gick det kalas. Känner att trycket i musklerna inte är riktigt lika hårt som på fler reps, men det är en grymt härlig känsla att känna att man tar mycket mer vikt. Jag känner mig stark! plus att jag blir riktigt jäkla slut i kroppen"

Martin(Jag) har gjort ett helt nytt schema, flyttat runt vilka dagar jag ska träna vad och hur. Känner att jag behöver ett nytt schema att kämpa mig igenom och jag tror detta kan bli riktigt bra då jag kan prioitera de muskler jag känner jag måste bättra på. Mer om hur mitt träningsschema ser ut i detalj kommer denna veckan.

Men hur gick då din träning Martin? "jo tackar som frågar! den gick faktiskt jävligt bra med tanke på omständigheter, fick bra tryck i kroppen och känner att jag tog slut på mina krafter alldeles lagom till passet tog slut, sen var det ju alltid trevligt att träffa matte på gymmet!"

Nu ska jag och johan klä på oss och springa till skolan!

1 kommentarer




Kommentarer


Postat av: emma och bea

Det är en ny neulash-tävling idag!!

LYcka till!!

/ EMMa och BEa

2010-10-05 - 15:14:37


URL: http://tjugotredje.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin