Magpass! 2010-11-17 - 21:24:14

Dagens träning består bara av underarmsträning, magträning och kardiovaskulär träning. Riktigt bra magpass idag!

Jag känner att träningen går rikigt bra för mig nu och varje gång jag tränar får jag ut all energi på passet så jag är lugn och trevlig efter passet. Annars brukar jag vara otrevlig såklart! Körde crosstrainern idag igen med matte vid min sida. Det är sjukt hur mycket roligare och jobbigare crosstrainern är, lika förvånad denna gången.

Nu är det dags att dra i och duscha och sen är det natti natti! Imon är det sushilunch med boysen! StorRobin fyller år imorgon ju!

Grattis en dag i förväg Robin!


2 kommentarer




Kommentarer


Postat av: Anonym

Sv: Härligt att höra

De är det allt, två IT drivande tjejer :)

2010-11-17 - 23:07:14

Postat av: juliaericson

haha! ja men självklart! :D

2010-11-18 - 09:38:25


URL: http://saviourtonight.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin