En vecka med Merdrivkraft.se 2010-11-21 - 19:56:37



Ännu en vecka har gått och nu har även vintern börjat visa sig här nere i lund! Kul med snö, mindre kul när det är kallt o blött ute.

Ni som har missat det har jag dragit igång en ny serie denna veckan, en serie som jag kallar "dagens kalori". idén bakom serien är att många folk frågar frågor om mat, hur mycket kalorier det är i, etc etc! Hoppas ni lär er något om något nytt livsmedel och börjar använda det. För att se alla dagens kalori, tryck här. För att highlighta ett speciellt inlägg i dagens kalori är special inlägget om alkohol, läs det här.

Veckans muskel har handlat om muskeln som gör att vi kan flyga! Ingen mindre än Vingarna, Veckans muskel - Vingarna.

Nu är det snart dags att sova! En ny härlig träningsvecka börjar imorgon och jag måste få min skönhetssömn!

Stay rested





2 kommentarer




Kommentarer


Postat av: juliaericson

förlåt för sent svar!

haft en bra helg? =)

2010-11-21 - 20:41:44


URL: http://saviourtonight.blogg.se/



Postat av: Jessica Schön

Bra med skönhetssömn ;) Godnatt!

2010-11-21 - 23:38:21


URL: http://salongjessica.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Till bloggens topp









Blogg listad på Bloggtoppen.se Hälsa Sport bloggar Blogglista.se BlogRankers.com Hälsa Bloggparaden Reggad på Commo.se Pinga Frisim Hälsoblogg


Nätapotek
RSS 2.0






bloglovin